ПРО РОБОТУ НОВОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ ВІДДІЛУ ОСВІТИ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
За ініціативою сільського голови Михайла Яромова та завідувачки відділу освіти Аліни Забродської було створено структурний підрозділ науково-методичної служби відділу освіти Березівської сільської ради – динамічні групи.
На початку місяця пілотувала зі своїми методичними стратегіями динамічна група вчителів суспільно-гуманітарного циклу, керівником якої призначено Тетяну Захарову- вчителя-методиста, вчителя української мови та літератури Березівської ЗОШ І- ІІІ ступенів.
9 листопада 2021 року у Березівській ЗОШ І –ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум на тему: «Нові підходи освітньої взаємодії на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу». Навчальний заклад презентував директор школи Сергій Іщук. Учасники семінару опрацювали нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.
Тетяна Захарова ознайомила присутніх з планом роботи та проблемною темою, над якою працюватиме динамічна група у 2021-2022 н.р.: «Моделювання сучасного уроку на засадах компетентнісного підходу щодо розвитку креативної особистості шляхом застосування сучасних технологій в освітньому просторі».
Березівська школа радо зустріла гостей, намагаючись підтримувати їх емоційний стан. «Глечик бажань» та релаксаційна кава створили радісний настрій.
Психологічна атмосфера на уроці – невід’ємна складова результату. З рекомендаціями щодо підвищення ефективності проведення уроків суспільно-гуманітарного циклу звернулась до учасників семінару практичний психолог Наталія Ковальчук.
Показовий урок з англійської мови у 3 класі розкрив перспективи нової української школи. Ірина Кривошиєнко, вчитель англійської мови, демонструвала урок на тему: «Every day». Вчитель бездоганно володіє методикою викладання, багато уваги приділяє структурам та вивченню лексичних одиниць. Діти охоче вступають у діалоги, люблять працювати з малюнками, чітко вимовляють лексеми, добре читають, знають професії та дії, пов’язані з ними.
У вересні 2020 року затверджено Державний стандарт базової середньої освіти, який грунтується на Законі України «Про освіту» щодо формування ключових компетентностей освіти. Зокрема одна з них включає вільне володіння державною мовою.
Урок української мови у 9 класі за темою « Складносурядне речення. Повторення та систематизація вивченого» презентувала Марія Жеребчук, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель».
Вразила соціокультурна тема «Туристична привабливість України», стимульована епіграфом відомої української поетеси Ліни Костенко: Україна – це супер! Україна – це ексклюзив! Патріотичні почуття стали наскрізною ниткою уроку. Про це свідчили дослідницькі проєкти, які підготували учні Софія Ковальчук та Євген Савчук – « Мої подорожі Україною» та «Видатні місця України».
Комплексна робота з текстом – основа уроку з мови. Велика увага на уроці відводилася орфографії – написанню власних назв, культурі мовлення, багатству української мови – діалектам. Учитель розвиває креативне і критичне мислення. Учні працюють із загадковими друдлами, аналізують медіатекст, пишуть оригінальне есе. Навчальна тема добре засвоєна учнями. Здобувачі освіти співпрацюють з учителем, розуміють його вказівки, швидко йдуть на контакт. Учитель майстерно володіє методикою викладання, проводить урок на високому методичному рівні. Досягає поставленої мети.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Ігор Березовський креативно підходить до напрямків науково-методичної роботи школи, підтримує творчі ініціативи вчителів. Завершився семінар-практикум учителів суспільно-гуманітарного циклу обговоренням уроків, обміном вражень від зустрічі, цікавими пропозиціями і рекомендаціями.
Висловлюємо вдячність адміністрації школи за організацію семінару-практикуму та підтримку.