БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЖИТОМИРСЬКИЙ РАЙОН ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ

Рада #безбар’єрності: досягнення та перспективи створення інклюзивного середовища в Житомирській області. ВІДЕО

Дата: 20.12.2024 12:49
Кількість переглядів: 25

18 грудня, в центрі Міжнародного благодійного фонду «Місія в Україну» відбулося третє підсумкове засідання Ради безбар’єрності при Житомирській ОВА під головування заступника начальника ОВА Віктора Градівського та участі членів Ради безбар’єрності, представників РВА, секретаря Житомирської міської ради Галини Шиманської.

«Сьогодні ми зібралися, щоб проаналізувати стан виконання плану заходів зі створення безбар’єрного простору в області у 2024 році та напрацювати подальші кроки у цьому напрямі», – зазначив Віктор Градівський.

Члени Ради безбар’єрності, відповідно до своїх повноважень, поінформували присутніх про реалізацію Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року в Житомирській області.

Представниця Урядової уповноваженої з прав осіб з інвалідністю в Житомирській ОВА Неля Ковалюк розповіла про впровадження інклюзивного простору в територіальних громадах області. Вона наголосила на позитивних змінах, які вже відчувають люди з інвалідністю, та підкреслила необхідність поширення таких ініціатив не лише у великих містах, а й у містечках і селах.

Про економічну безбар’єрність, що передбачає створення умов для працевлаштування, підтримки підприємництва молоді, жінок, літніх людей та осіб з інвалідністю, як одного з ключових напрямків стратегії, розповіла в.о. директора Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики ЖОВА Ніна Добринська.

«Обласною військовою адміністрацією здійснюється ряд заходів щодо забезпечення економічної безбар’єрності, активізації підприємницької діяльності, підтримки малого та середнього підприємництва в області, створенню нових робочих місць. Ведеться тісна співпраця з міжнародними донорами, грантова підтримка бізнесу, допомога в отриманні державних субсидій, цільових, субсидованих кредитних програм, позик і технічної допомоги від Євросоюзу та інших міжнародних донорів», – розповіла Ніна Добринська.

Про безбар’єрність освітнього простору в області, зокрема створення рівних можливостей та забезпечення вільного доступу до освіти, включаючи освіту впродовж життя, поінформувала заступниця директора Департаменту освіти і науки Житомирської обласної військової адміністрації Світлана Близнюк.

Керівники структурних підрозділів та представники РВА також прозвітували про виконану у поточному році роботу щодо забезпечення безбар’єрності у сфері культури, спорту, інформаційного та цифрового простору.

«Я вдячний кожному з присутніх за пророблену роботу. Житомирська область наразі на 11 місці по Україні щодо виконання заходів з безбар’єрності. Нам є ще над чим працювати. Тому, спільно з органами місцевого самоврядування та із залученням громадськості продовжуємо послідовний курс на створення безбар’єрного середовища для всіх громадян нашої області», – зауважив Віктор Градівський.

Нагадаємо, що Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору до 2030 року розроблена Урядом за підтримки першої леді України Олени Зеленської, і була прийнята у 2021 році. Стратегія спрямована на формування фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної та громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності для всіх груп населення.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь