Мешканців ТОТ примушують видаляти додаток держбанку: як відновити
На тимчасово окупованих територіях окупанти вимагають від українських громадян видаляти додатки держбанків зі своїх мобільних телефонів, зокрема Ощадбанку. Про такі випадки повідомляють у Луганській обласній військовій адміністрації.
▪️В Ощадбанку наголошують, що в такому разі мобільний застосунок дуже просто відновити. Складнощі можуть виникнути лише тоді, коли клієнт не має доступу до свого фінансового телефонного номера.
▪️На цей випадок спеціально для клієнтів на тимчасово окупованих територіях Ощадбанк реалізував процес зміни каналу відправлення повідомлень із SMS на Viber. Такий клієнт може звернутися до контакт-центру банку по каналу web-зв’язку на офіційному сайті Ощаду. Після проходження верифікації він матиме можливість користуватись додатком.
❗️Пропонуємо детальну інструкцію:
1. Завантажуйте або відкрийте новий додаток «Мобільний Ощад».
2. Якщо при введенні номера телефону для входу/реєстрації ви не отримали SMS, то переходьте на сайт Ощадбанку в розділ «Зворотній зв’язок», обирайте «Веб-дзвінок» і «Продовжити без авторизації». Вас буде з’єднано з оператором контакт-центру.
3. Надайте інформацію згідно з інструкцією оператора контакт-центру. Після цього канал доставки одноразових паролів буде змінено. Необхідно здійснити реєстрацію не пізніше закінчення поточного дня, в якому було проведено зміну каналу доставки.
4. Після цього заходьте в додаток, натискайте «Відправити SMS повторно», і повідомлення надходитиме у Viber (на фінансовий номер телефону). Якщо є труднощі із застосунком Viber, скористайтеся сервісами VPN.
5. Всі наступні операції можна підтверджувати у новому додатку кодом доступу, відбитком пальця або за допомогою FaceID. У разі необхідності повторної реєстрації повторіть процес, звернувшись до контакт-центру Ощадбанку.